INFORMACJA DOTYCZĄCA DOSTAWY MODUŁÓW FOTOWOLTAICZNYCH

OPÓŹNIENIA W DOSTAWIE MODUŁÓW FOTOWOLTAICZNYCH

Poniżej informacja od dostawcy modułów fotowoltaicznych w sprawie opóźnienia w dostawie kolejnej partii towaru dla realizacji projektu, pierwotnie planowanej 

na początek lipca.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

INFORMACJA W SPRAWIE ODBIORÓW PRZEZ PAŃSTWOWĄ STRAŻ POŻARNĄ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH O MOCACH

WIĘKSZYCH NIŻ 6,5 KW

Informujemy mieszkańców, iż przepisy ustawy Prawo Budowlane, wskazują konieczność dokonania zgłoszenia instalacji fotowoltaiczne – o mocach zainstalowanych większych od 6,5 kW do właściwej jednostki Państwowej Straży Pożarnej.

Zgłoszenia instalacji fotowoltaicznej dokona w Państwa imieniu Wykonawca – INERGIS S.A. , po wykonaniu montażu, na podstawie osobnego dokumentu, który zostanie przedłożony mieszkańcowi do podpisu po montażu instalacji –  „Zawiadomienie o zakończeniu budowy instalacji fotowoltaicznej”.

Zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej do właściwej jednostki PSP skutkuje przeprowadzeniem odbioru przez PSP w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia instalacji. Gdyby w tym czasie, pomimo zgłoszenia instalacji, PSP nie przeprowadziła odbioru – traktuje się, że instalacja została pozytywnie odebrana.

Zgłoszenie i odbiór instalacji przez PSP nie generuje dla Państwa żadnych dodatkowych kosztów.